El Port de Barcelona és un dels principals ports de l’estat en el transport marítim de passatgers i mercaderies.

Mortensen s’ha encarregat de tres webs del Port de Barcelona com són FORMAR, el SAC (Servei d’Atenció al Client) i CTA (Container Tracking Application). Als 3 sites es va crear una nova imatge visual respectant la línia gràfica del Port. Coneixedors que la nova imatge no podia desentonar amb la web principal del Port, força antiga, es va aconseguir un disseny modern i actual que preservés l’essència original.

2022
FORMAR Port de Barcelona

L’objectiu del web de les Jornades Formar és servir d’aparador de les jornades de formació professional que ofereix el Port de Barcelona als seus clients professionals.

Per això, des de Mortensen vam crear un sistema perquè l’equip del Port de Barcelona fos totalment autònom creant esdeveniments i acceptant-ne o denegant-ne les inscripcions. A més, el sistema genera i envia correus transaccionals automàtics de confirmació i diplomes acreditatius dels cursos un cop finalitzats.

SAC - Servei d'Atenció al client del Port de Barcelona

El web del Servei d’Atenció al Client funciona com a hub de contacte i comunicació entre el Port de Barcelona i els seus clients, permetent-los obtenir informació i gestionar les consultes i reclamacions del pas de les mercaderies pel Port.

Consta d’una secció de noticies, preguntes freqüents categoritzades, diferents crides a l’acció i accessos a les diferents àrees del Port, així com formularis de contacte i de reclamació.

CTA - Container Tracking Application Port de Barcelona

La landing del sistema de seguiment de contenidors del Port de Barcelona té un objectiu principal de màrqueting i vendes. Ajuda als possibles clients del servei a entendre què és, com funciona i a reforçar-ne els coneixements i la confiança.

Tipografia i colors