Borges és un grup empresarial català amb seu a Tàrrega dedicat a la comercialització d’oli d’oliva, fruits secs i derivats. Actualment és present a més de 105 països i és la marca d’oli amb major distribució al món.
Mortensen va rebre l’encàrrec de dissenyar i desenvolupar un nou ecosistema web per la marca, que fos capaç de créixer de manera ràpida i senzilla per donar servei a les diferents filials que el grup té arreu del món.
- disseny
- UX
El disseny dels nous webs de Borges havia de transmetre els mateixos valors que la marca: qualitat, tradició, proximitat, innovació… Alhora de fer èmfasi en la cura de la natura i l’alimentació saludable.
Per aquest motiu, el web empra tons suau, que recorden a la terra, combinats amb el vermell corporatiu com a color d’èmfasi i il·lustracions de fons, amb un estil fet a ma.
L’eix central dels nous webs són els continguts, i per això s’han dissenyat plantilles específiques per receptes de cuina, entrades de blog i promocions, juntament amb un sistema de categorització i relacions que afavoreixen la navegació creuada per part dels usuaris.
Tot el web està integrat amb els sistemes de CRM de la companyia, que serveixen per emmagatzemar dades de participació en promocions, contacte, i altres punts d’entrada d’informació. A més, per facilitar la identificació dels usuaris, el web compta amb login social de Facebook.